fredag 17 september 2010

^__^

Ja jag har rakat radera min svenska tangentbordslayout till forman for < och > vilket jag behover fran skolan. Sa nu ar jag i valet och kvalet om jag ska skriva pa den har tattiga svenskan eller ge upp och skriva pa engelska. Eller som vanligt blanda hej vilt. Om nagon bryr sig kan ni ju saga till.

Idag ar det fredag! ^__^ Fredagar ar min basta dag, da borjar helgen och Steve slutar tidigt och kommer hem med lunch. Han brukade ta med sig kaffe hem till mig varje dag men sen insag jag att det var en skitdalig ide att dricka kaffe 19:30 sa nu far jag te istallet ^__^

Ah! I forrgar var jag ute och korde bil med steves pappa! Jag hade ju ett "litet" missode dar min biltur slutade med att jag korde rakt in i grannens staket sa att alla kallade mig crash... Sa nu gar jag i min lilla privata korskola! Det gick valdigt bra, jag korde runt runt och backade och svangde och undvek barnen pa cyklar!

OBS lolz pa iTunes egna geniusblandningar, nummer ett: vad fan ar kammarpop? nummer tva: alltsa om jag valjer europop sa tanker jag inte att France Gall ska vara forsta laten...

Jag har tankt att jag ska forsoka ta lite osofta gra industribilder pa min lilla stad ocksa. Det gamla bryggeriet som ligger langre ner pa gatan ar forvisso ganska fint, annars ar det ganska gratt och fult har men det ar ju sant jag gillar sa det ar bra. Jag har aven fatt en forklaring pa varfor det inte finns nagra hoghus har, de har lagstadgat emot det!! LOLZ. For att brandmannen ska komma in och upp typ. Mycket spexigt. Sa alla hus ar bara 2-3 vaningar. Mycket exotiskt, jag bor ju anda i Hagsatra liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar